top of page

Zasady rezerwacji terminu pobytu dla psa, który nigdy nie był naszym gościem.

UWAGA: wszystkie etapy są obowiązkowe i winny następować w porządku chronologicznym.

W 2024 roku pracujemy codziennie oprócz przerwy urlopowej w dniach 25 listopada - 12 grudnia. W pozostałe 347 dni opiekujemy się Państwa pupilami z pełnym zaangażowaniem.

Uważamy, że pozostawienie psa w hotelu powinno być dla niego wyłącznie dobrym doświadczeniem.

Dlatego dokładamy wszelkich starań, by jak najlepiej i z poszanowaniem emocji przygotować go do pobytu.

Etap 1 - wypełnienie formularza zapytania o termin - KLIKNIJ TUTAJ

Jeśli znacie Państwo termin potencjalnego pozostawienia psa pod naszą opieką zapraszamy do wypełnienia elektronicznej wersji formularza zapytania o termin. Prosimy o zwrócenie uwagi na podanie poprawnego numeru telefonu. Skontaktujemy się niezwłocznie, choć z uwagi na charakter pracy może zająć to do kilku godzin, celem potwierdzenia dostępności miejsc i umówienia terminu spotkania aklimatyzacyjnego. 

Etap 2 - pierwsze (i w razie potrzeby każde kolejne) trwające 1,5 godziny spotkanie aklimatyzacyjne wraz z behawioralną oceną akceptacji hotelu przez psa - płatne 100 zł. Spotkania realizujemy od poniedziałku do soboty w godziach 9.30 - 11.00 lub 18.30 - 20.00. Spotkanie ma na celu wzajemne poznanie się i zadecydowanie o wyborze jak najlepszej formy opieki dla psa. Chętnie poznamy psa lepiej i uzupełnimy informacje o jego stylu życia i potrzebach. Państwo poznacie hotel i nas jako opiekunów, dowiecie się jak wygląda dzień opieki, warunki zakwaterowania, bezpieczeństwo przestrzeni, będziecie mogli zaobserwować jak pies czuje się w nowym miejscu i względem nowej osoby. W drugiej części spotkania pies pozostanie wyłączne pod naszą opieką. W tym czasie z okazaniem mu 100% uwagi, troski i dbałości o dobre samopoczucie spędzimy z nim czas w ogrodzie oraz na wprowadzaniu go do hotelowego pokoju, by miał za sobą pierwsze doświadczenie pobytu w OK Pets, a jednocześnie przekonał się, że Państwo po niego zawsze w to miejsce wrócicie.

Spotkanie zostanie podsumowane przekazaniem rzetelnej informacji o samopoczuciu psa, zarówno z ogrodu jak i hotelowego pokoiku czyli behawioralną oceną akceptacji hotelu i będziemy mogli z trójstronnym spokojem (Państwa, naszym i psa) rezerwować jego docelowy pobyt. Natomiast jeśli podczas spotkania pies zacznie przejawiać silny stres, lęk separacyjny czy zachowania agresywne, zostaniecie Państwo poproszeni dla dobra jego dalszych emocji o interwencyjny odbiór przed upływem dwóch godzin, co nie zwalnia z wniesienia opłaty za spotkanie. W zależności od powagi sytuacji, aby pomóc psu pokonać stres możemy zadecydować o kolejnych etapach przygotowania psa do hotelu:

- monitorowanej świetlicy próbnej trwającej do 4 godzin w cenie dobowego pobytu,

- monitorowanej doby próbnej trwającej do 24 h w cenie +50% doby pobytu.

W przypadku gdy pomimo wszelkich starań, pies nie radzi sobie z rozłąką, dla jego dobra, a także dobrostanu nszych stałych gości hotelowych nie będziemy mieli możliwości przyjęcia go na docelowy pobyt. 

UWAGA: na teren hotelu mogą wejść psy wyłącznie zdrowe (suczki bez rui) oraz nieagresywne względem ludzi. Przy wejściu będziecie Państwo zobowiązani do okazania książeczki zdrowia psa wraz z aktualnymi szczepieniami przeciwko wściekliźnie i chorobom wirusowym. Prosimy zadbać o komfort termiczny swój i psa, ponieważ spędzimy czas w ogrodzie bez względu na warunki atmosferyczne.

Etap 3 - ostateczne potwierdzenie pobytu

Po pomyślnie odbytym spotkaniu aklimatyzacyjnym poprosimy o wpłacenie 30% zadatku zaliczanego na poczet opłaty za opiekę nad psem. W momencie wpłacenia zadatku pobyt psa jest wpisywany do kalendarza rezerwacji. Prosimy o przemyślane rezerwacje, gdyż zadatek jest bezzwrotny i dotyczy konkretnego terminu, co oznacza że nie ulega przeniesieniu wraz ze zmianą terminu. Na kilka dni przed pobytem psa zostaniecie Państwo poproszeni o wypełnienie Karty gościa, która pozwoli nam na przygotowanie Umowy powierzenia psa pod opiekę oraz zapewnienia psu jak najlepszego pobytu w hotelu.

Garść uwag na koniec:

  • dziękujemy za odpowiedzialne podejście i wybór naszego hotelu

  • uprzejmie prosimy o uwzględnienie czasu potrzebnego na pełen proces rezerwacji

  • dzięki powyższym warunkom zapewniamy, że w naszym hotelu nie przebywają psy przypadkowe przyjęte "w ciemno", co wpływa w znaczący sposób na bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie wszystkich zwierząt

Zasady rezerwacji terminu pobytu dla psa, który był naszym gościem.

UWAGA: wszystkie etapy są obowiązkowe i winny następować w porządku chronologicznym

Etap 1 - wypełnienie formularza zapytania o termin - KLIKNIJ TUTAJ

Jeśli znacie Państwo dokładny termin pozostawienia psa pod naszą opieką zapraszamy do wypełnienia elektronicznej wersji formularza zapytania o termin. Celem potwierdzenia dostępności miejsc skontaktujemy się niezwłocznie, choć z uwagi na charakter pracy może zająć to do kilku godzin).

Etap 2 - bezpłatna godzinna świetlica przypominająca dla psa, którego poprzedni pobyt był dawniej niż 8 miesięcy względem planowanego pobytu

Zadbajmy wspólnie o komfortowy pobyt psa. Psiaki, które gościliśmy dawno temu lub gdy były szczeniaczkami będą wdzięczne za ten rodzaj "przypominajki" i dla nich ten etap jest obowiązkowy. Świetlicę polecamy również każdemu psu jeśli nastąpiły zmiany w jego życiu (związane z jego zdrowiem czy trybem życia np. zmianą ilości przebywania opiekunów w domu, pojawieniem się dziecka, przeprowadzeniem się w nowe miejsce zamieszkania itp), gdyż mogło zmienić się również jego postrzeganie hotelu.  

Etap 3 - ostateczne potwierdzenie pobytu

Poprosimy o wpłacenie 30% zadatku zaliczanego na poczet opłaty za opiekę nad psem. W momencie wpłacenia zadatku pobyt psa jest wpisywany do kalendarza rezerwacji. Prosimy o przemyślane rezerwacje, gdyż zadatek jest bezzwrotny i dotyczy konkretnego terminu, co oznacza że nie ulega przeniesieniu wraz ze zmianą terminu. 

bottom of page