Wypełnij formularz zapytania o dostępność terminu dla psa.
Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i poinformujemy o wolnych miejscach, a także umówimy spotkanie aklimatyzacyjne psa.
Zasady rezerwacji dla nowych gości
Etap 1 - spotkanie zapoznawcze (nieobowiązkowe).
Spotkanie trwające do 20 minut jest bezpłatne. Po wcześniejszym umówieniu, zapraszamy wszystkich opiekunów (wraz z psem), którzy pragną poznać nasz hotel, dowiedzieć jak wygląda dzień opieki, warunki zakwaterowania, a nam będzie miło poznać pupila. Spotkanie nie jest zobowiązujące do niczego i można wykorzystać je w dwojaki sposób:
-
jako przedsmak spotkania aklimatyzacyjnego, co pozwoli psu lepiej zapamiętać nasze miejsce
-
wyłącznie jako chęć poznania hotelu i opiekuna
W obydwu przypadkach Państwo nie musicie deklarować pobytu psa w hotelu, ale jednocześnie my nie potwierdzamy rezerwacji. Rezerwacja psa jest wiążąca dopiero po odbyciu spotkania aklimatyzacyjnego psa.
UWAGA: na teren hotelu mogą wejść psy wyłącznie zdrowe i nieagresywne względem ludzi. Przy wejściu będziecie Państwo zobowiązaniu do okazania książeczki zdrowia psa wraz z aktualnymi szczepieniami.
Etap 2 - wypełnienie formularza zapytania o termin (obowiązkowe).
Jeśli poważnie myślicie Państwo o pozostawieniu psa w naszym hotelu i znacie Państwo termin pobytu zapraszamy do wypełnienia elektronicznej wersji formularza zapytania o termin. Zawiera on najistotniejsze z naszego punktu widzenia informacje o psie oraz Państwa dane niezbędne do przygotowania dokumentów na spotkanie aklimatyzacyjne. Spotkanie umawiamy w przypadku, gdy dysponujemy wolnymi miejscami w potencjalnym terminie pobytu psa. W przeciwnym razie informujemy o braku dostępności miejsc.
UWAGA: spotkanie aklimatyzacyjne umawiamy po wpłynięciu formularza.
Etap 3 - spotkanie aklimatyzacyjne (obowiązkowe, odpłatne).
Ponieważ szanujemy emocje psów, obowiązkowym etapem rezerwacji dla nowych gości jest wzajemne poznanie się podczas spotkania aklimatyzacyjnego z psem. Trwa ono 3 godziny i jest płatne 100 zł. Chcemy poznać jego potrzeby, przyzwyczajenia, a nawet sekrety. Wszystko po to, by czuł się u nas jak w domu, bezpiecznie i radośnie. Początkowo - optymalnie 15-20 minut, pies spędza czas z Państwem, następnie pozostaje wyłącznie pod naszą opieką (prosimy o opuszczenie hotelu), także po to, by przekonał się, że Państwo po niego wrócicie. W tym czasie zależy nam na zbudowaniu u psa pozytywnego skojarzenia z naszym miejscem i opiekunem oraz przeprowadzenie behawioralnej oceny akceptacji hotelu przez psa. Ze spotkania otrzymujecie Państwo raport o samopoczuciu psa, zarówno z ogrodu jak i hotelowego pokoiku. Jeśli pies zacznie przejawiać silny stres, lęk separacyjny czy zachowania agresywne, zostaniecie Państwo poproszeni o interwencyjny odbiór psa, przed upływem 3 godzin, co nie zwalnia z wniesienia opłaty za spotkanie.
UWAGA: Dzięki temu, że warunkiem przyjęcia do hotelu jest wcześniejsze spotkanie wraz z indywidualną konsultacją każdego z podopiecznych, zapewniam, że każdy z naszych gości jest psem bezpiecznym, a zarazem dobrze czującym się w naszym hotelu. Nie przyjmujemy na pobyty "przypadkowych" zwierząt.
PROŚBA: Jeśli wiecie Państwo, że Wasz piesek nie potrafi zostawać sam w nowych miejscach czy pomieszczeniach, z szacunku dla naszych hotelowych gości uprzejmie prosimy o nie umawianie spotkań. Wyjący, szczekający, panikujący pies będzie przykrym doświadczeniem dla innych zwierząt. Hotel nie jest miejscem prowadzenia terapii behawioralnej, w tym celu możemy służyć pomocą w poleceniu behawiorysty.
Etap 4 - potwierdzenie pobytu (obowiązkowe).
Po pomyślnie odbytym spotkaniu aklimatyzacyjnym, ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji dla nowych oraz stałych gości i wpisaniem jej do kalendarza pobytów jest wpłacenie 30% zadatku zaliczanego na poczet opłaty za opiekę nad psem. Prosimy o przemyślane rezerwacje, gdyż zadatek jest bezzwrotny. Kilka dni przed pobytem zostaniecie Państwo poproszeni o wypełnienie elektronicznej Karty Gościa, która zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące pobytu psa.
UWAGA: Jak Państwo zauważyliście, uważamy, że pozostawienie psa, będącego członkiem rodziny w hotelu dla psów powinno być odpowiedzialną decyzją, wiążącą się z jak najlepszym przygotowaniem psa do pobytu, uprzejmie prosimy o uwzględnienie czasu potrzebnego na pełen proces rezerwacji.
Informacja dla stałych gości:
Kochani - wiecie co robić :) Z uwagi na to, że pytacie o termin, ale także wybieracie pokoik - wypełnijcie proszę krótki formularz :)
