Regulamin hotelu dla zwierząt OK Pets
§ 1. Postanowienia ogólne
Hotel Dla Zwierząt OK Pets jest własnością firmy OK Pets Olimpia Kłosińska-Spyrka z siedzibą przy ul. Podgórnej 3b, 42-460 Przeczyce; NIP: 6261329156.
§ 2. Definicje
Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostaną niżej wymienione sformułowania należy przez nie rozumieć:
Powierzający – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności cywilno – prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, będąca opiekunem prawnym zwierzęcia bądź przez niego upoważniona na piśmie, która korzysta z usług Hotelu.
Hotel – miejsce tymczasowego pobytu, w którym zwierzęta mają zapewnioną opiekę pod nazwą OK Pets Hotel Dla Zwierząt. Opieka sprawowana jest przez opiekunów behawiorystkę i trenerkę szkolenia psów Olimpię Kłosińską-Spyrkę i Macieja Spyrkę, bez powierzania jej osobom trzecim.
§ 3. Usługi oferowane przez Hotel
-
Pobyt zwierzęcia w komfortowych warunkach zarówno w sezonach letnich jak i zimowych oraz wykonanie zleconych czynności ze szczególną starannością, według swej najlepszej wiedzy i umiejętności.
-
Dołożenie wszelkich starań, by sprawowana opieka nad zwierzęciem była wolna od form przymusu, zgodna z najnowszą wiedzą o potrzebach gatunku oraz dostosowana indywidualnie do zaleceń Powierzającego podanych w Formularzu Zgłoszeniowym Zwierzęcia oraz Karcie Pobytu.
-
Dbania o dobrostan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzęcia, a w razie konieczności – otoczenia go opieką weterynaryjną, powiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Powierzającego.
-
Nie powierzanie opieki nad psem osobom trzecim, bez wcześniejszego uzgodnienia tego z Powierzającym.
-
Żywienie psa dostarczoną karmą wg dyspozycji Powierzającego wraz ze stałym dostępem do wody pitnej oraz regularne podawanie leków.
-
Zapewnienie zwierzęciu odpowiedniej ilości ruchu w postaci korzystania z wybiegu na terenie hotelu. Kontakt z innymi psami jest możliwy, jedynie w przypadku, gdy Hotel uzna to za bezpieczne dla wszystkich członków interakcji.
-
Spacery poza teren hotelu odbywają się w przypadku wykupienia pakietu "Psia wycieczka". Częstotliwość jest ustalana indywidualnie. Zastrzegamy sobie prawo do nie zrealizowania spaceru z uwagi na warunki pogodowe, natłok obowiązków (przyjazdy/wyjazdy gości, wyjazd do lekarza weterynarii itp) czy chorobę ze strony Hotelu. W tym przypadku kwota za niewykorzystane spacery jest zwracana.
-
W przypadku psów ponad normatywie ciągnących na smyczy lub psów, których wyprowadzanie zagraża ich zdrowiu i bezpieczeństwu min. z powodu niemożności ubrania bezpiecznych akcesoriów spacerowych, zastrzegamy sobie prawo do nie wyprowadzania psa poza teren hotelu.
-
Hotel dokłada wszelkich starań, by zapewnić psu bezpieczeństwo podczas spacerów. Spuszczenie psa ze smyczy odbywa się na wyraźne polecenie Powierzającego i w przypadku ucieczki psa, Powierzający nie będzie rościł pretensji. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wadliwość dostarczonych wraz psem akcesoriów spacerowych (np. pęknięcie obroży, szelek, smyczy).
-
Przekazywania Powierzającemu informacji (tekstowych lub fotograficznych / video) o pozostawionym zwierzęciu minimum raz dziennie oraz niezwłocznego informowania o sytuacjach nieprzewidzianych np. zaobserwowania objawów chorobowych, niepożądanych zachowań lub wystąpienia sytuacji kryzysowej i w razie konieczności zapewnienia mu natychmiastowej opieki weterynaryjnej nawet w przypadku braku możliwości skontaktowania się z Powierzającym.
-
Możliwość ustalenia dodatkowych usług: transportowych, szkolenia psa, rozwiązywania problemów behawioralnych, zabiegów pielęgnacyjnych.
§ 4. Godziny pracy Hotelu
-
Hotel sprawuje całodobową opiekę nad zwierzętami, dla Powierzających otwarty jest codziennie w godzinach od 8.00 - 10.00 oraz 16.00 - 18.00, jednakże zastrzegamy sobie prawo do chwilowego opuszczenia terenu hotelu.
-
Wejście na teren hotelu jest możliwe wyłącznie w asyście opiekuna Hotelu i zgodnie z jego wskazówkami bezpieczeństwa.
-
W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na inną godzinę, jednakże wszelki serwis z wydawaniem lub przyjmowaniem zwierzęcia w godzinach nocnych, między godz. 22.00 do 07.00 rano jest dodatkowo płatny wg. cennika.
§ 5. Warunki przyjęcia zwierzęcia do Hotelu
-
Przejęcie opieki przez Hotel odbywa się na podstawie Umowy Powierzenia Pod Opiekę, spisywanej w dniu pozostawienia zwierzęcia w hotelu.
-
Pobyt zwierzęcia liczony jest za dobę, a rozpoczyna się ona w momencie przyjęcia zwierzęcia i trwa 24 godziny, po tym czasie rozpoczyna się kolejna doba hotelowa.
-
Powierzający zobowiązuje się udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę Hotelu, w szczególności do:
a) poinformowania Hotelu o aktualnym stanie zdrowia przekazywanego zwierzęcia,
b) poinformowania Hotelu o charakterze przekazywanego zwierzęcia, co pozwoli na ograniczenie / uniknięcie ewentualnych konfliktów z ludźmi i innymi zwierzętami,
c) przekazania Hotelowi wskazówek, które Powierzający uzna za istotne. -
Zwierzę powierzone pod opiekę Hotelu musi posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie być odrobaczone oraz zabezpieczone przeciwko pchłom i kleszczom co jest potwierdzone dostarczoną książeczką zdrowia zwierzęcia, bądź równoważnym dokumentem.
-
Wymaga się, aby powierzone Hotelowi psy posiadały aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym takim jak: nosówka, parwowiroza, choroba Rubartha, wirus parainfluenzy, adenowirus, leptospiroza oraz zaleca się by były doszczepione donosową / doustną szczepionką na Bordatellę bronchisepticę wywołującą kaszel kennelowy.
-
Powierzający upoważnia Hotel w razie choroby psa do korzystania z usług prowadzącego lekarza weterynarii (wskazanego przez właściciela) lub jeśli odległość od wskazanej lecznicy do Hotelu przekracza 20 km, Hotel może skorzystać z usług lecznicy współpracującej z Hotelem. O planowanym przebiegu leczenia Hotel zobowiązuje się wcześniej poinformować Właściciela.
-
Powierzający zobowiązuje się pokryć koszty transportu psa do lecznicy oraz leczenia weterynaryjnego swojego psa, które poniósł Hotel, a nie wynikały one z winy Hotelu. Hotel nie odpowiada za choroby powstałe w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia zwierzęcia. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel. Koszty leczenia zwierzęcia wynikłe z winy Hotelu ponosi Hotel.
-
Powierzający zobowiązuje się pokryć ewentualne koszty związane z wyrządzonymi przez psa szkodami (np. zniszczenie wyposażenia psiego pokoju czy legowiska psa dostarczonego przez Hotel na życzenie Powierzającego), pomimo stosowania przez Hotel odpowiednich środków ostrożności ustalonych wcześniej z Powierzającym.
-
Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt, hotel nie przyjmuje psów:
a) bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia psa,
b) bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom zewnętrznym i wewnętrznym,
c) wymagających hospitalizacji np. po zabiegach operacyjnych lub w kondycji czy wieku niebezpiecznych dla życia i zdrowia zwierzęcia,
d) stwarzających groźbę zarażenia innych zwierząt czy ludzi chorobą lub pasożytami,
e) suczek w rui oraz ciąży (w przypadku wystąpienia nieplanowanej cieczki podczas pobytu psa w hotelu, dobowa cena opieki wrasta o 100%),
f) agresywnych w stosunku do ludzi i innych zwierząt czy cierpiących na problemy separacyjne. -
Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia od Powierzającego bez podania przyczyny.
§ 6. Płatności i rezerwacja miejsca
-
Usługa świadczona przez Hotel jest zwolniona z podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie art.113 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. 2004 nr 54 poz. 535 z późn. zmianami).
-
Płatność za pobyt psa w Hotelu przyjmowana jest gotówką, blikiem lub kartą zbliżeniowo zgodnie z aktualnym cennikiem hotelu opublikowanym na stronie internetowej www.okpets.pl, wpłata zadatku możliwa jest na numer rachunku: 56 1050 1591 1000 0092 9084 2724 lub kartą / blikiem / gotówką podczas spotkania.
-
Koszt pobytu ustalany jest na podstawie obowiązującego cennika opublikowanego na stronie internetowej, a ostateczne rozliczenie kosztów za pobyt zwierzęcia następuje w dniu jego odbioru z Hotelu i może zostać powiększone o koszty transportu i wizyt u lekarza weterynarii lub dokonanych zniszczeń czy uszkodzeń ciała opiekunów w Hotelu lub innych zwierząt.
-
W celu dokonania wiążącej rezerwacji pobytu wymagana jest wpłata bezwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości pobytu. Pobyt psa wpisywany jest do kalendarza rezerwacji w momencie wpłynięcia zadatku. Nie wpisujemy nie potwierdzonych rezerwacji.
-
Wpłacony zadatek jest w całości wliczany na poczet opłat związanych z pobytem psa i dotyczy konkretnego terminu rezerwacji. Nie podlega on przeniesieniu wraz z terminem ani zwrotowi.
-
Pierwszeństwo przyjęcia do Hotelu mają zwierzęta, których planowany pobyt w określonym terminie został wcześniej opłacony zadatkiem i odnotowany w kalendarzu rezerwacji.
-
W przypadku niewypełnienia przez Powierzającego obowiązku podania informacji o psie (Formularz Zgłoszenia, Karta Pobytu) oraz braku odbycia spotkania aklimatyzacyjnego Hotel ma prawo anulować rezerwację, a zadatek przepada na rzecz Hotelu.
§ 7. Przedłużenie/skrócenie pobytu psa w Hotelu
-
Powierzający może przedłużyć pobyt zwierzęcia w Hotelu tylko i wyłącznie za zgodą Hotelu i uzgodnienia wysokości opłaty za dodatkowe dni pobytu. Jeżeli powierzający przedłuży pobyt zwierzęcia, bez zgody Hotelu koszt doby wzrasta o 100% a w przypadku, gdy Hotel będzie zmuszony odwołać rezerwację innego zwierzęcia osoba nie odbierająca swojego zwierzęcia w terminie jest zobowiązana do pokrycia strat Hotelu.
-
Powierzający lub osoba przez nią reprezentowana może odebrać psa przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem, jednak w przypadku skrócenia terminu pobytu psa w Hotelu ustalona należność za pobyt nie podlega pomniejszeniu.
§ 8. Odbiór zwierzęcia
-
Powierzający jest zobowiązany do:
a) osobistego odebrania zwierzęcia z Hotelu w uzgodnionym terminie, w przypadku odbioru przez inną osobę wymagane jest upoważnienie
b) uregulowania płatności należnych Hotelowi. -
W przypadku, gdy Powierzający osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym terminie i:
a) będzie zalegał z opłatą za pobyt psa w Hotelu,
b) nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
c) nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od Hotelu pod numerem telefonu, który podał przy rezerwacji miejsca w Hotelu,
d) lub poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, we wszystkich przypadkach rozumiane jest jako fakt porzucenia psa oraz uprawnia Hotel do przekazania porzuconego psa osobom trzecim i wystąpienia wobec właściciela na drogę sądową (prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy). -
W przypadku nagłej zmiany zachowania psa, szczególnie w przypadku eskalacji zachowań agresywnych lub problemów separacyjnych, które to uniemożliwiałby sprawowanie dalszej opieki nad psem, Powierzający jest zobowiązany odebrać psa do 48 godzin. W przypadku gdy kontakt z psem byłby niebezpieczny, Hotel ma prawo ograniczenia opieki do minimum.
§ 9. Pozostałe zobowiązania
-
Powierzający pozostawiając psa w Hotelu jest świadomy i rozumie, że:
a) psy podczas wspólnych zabaw mogą robić to na tyle intensywnie, że w ich trakcie może dojść do przypadkowych urazów przez co właściciel nie będzie wnosić roszczeń i pretensji z tym związanych, a hotel otoczy psa opieką weterynaryjną,
b) przedmioty przywiezione wraz ze zwierzęciem (w szczególności legowisko, kocyk, zabawki czy miski), pomimo wszelkich starań dołożonych ze strony Hotelu mogą ulec zniszczeniu przez psa, z czego właściciel nie będzie wnosić roszczeń i pretensji,
c) przedmioty pozostawione w Hotelu przez Powierzającego będą przechowywane przez Hotel przez okres 1 miesiąca po odbiorze psa. -
Powierzający przyjmuje także odpowiedzialność prawną i finansową za krzywdy wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom lub ludziom, pomimo zachowania przez Hotel wszelkich środków ostrożności,
-
Powierzający zobowiązuje się do pokrycia ewentualnych dodatkowych kosztów związanych z pobytem psa w Hotelu, w tym:
- kosztu wyżywienia psa (na wypadek wyczerpania przekazanej przez Właściciela karmy czy konieczności zmiany karmy na skutek reakcji alergicznej psa)
- kosztu ewentualnego leczenia psa, nie wynikającego z zaniedbania Hotelu
- kosztu ewentualnych szkód wyrządzonych przez psa podczas pobytu w Hotelu, w tym zniszczeń wynikających z zachowania psa lub innych nieprzewidzianych szkód przez niego wyrządzonych, -
W sytuacji śmiertelnego zejścia zwierzęcia w czasie jego pobytu w Hotelu, zwłoki psa zostaną przekazane do Kliniki Weterynaryjnej celem wykonania sekcji zwłok ustalających przyczynę śmierci zwierzęcia. Jej koszty ponosi Powierzający psa. W przypadku ujawnienia przyczyny leżącej po stronie Hotelu, wszystkie koszty przechodzą na Hotel.
Powierzający jest zobowiązany do stosowania się do zapisów niniejszego regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.