top of page

Regulamin hotelu dla zwierzÄ…t OK Pets

§ 1. Postanowienia ogólne 

Hotel Dla ZwierzÄ…t OK Pets jest wÅ‚asnoÅ›ciÄ… firmy OK Pets Olimpia KÅ‚osiÅ„ska-Spyrka z siedzibÄ… przy ul. Podgórnej 3b, 42-460 Przeczyce; NIP: 6261329156.

 

§ 2. Definicje 

Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostanÄ… niżej wymienione sformuÅ‚owania należy przez nie rozumieć: 

PowierzajÄ…cy – osoba fizyczna, która ukoÅ„czyÅ‚a 18 rok życia, posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci cywilno – prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, której przepisy prawa przyznajÄ… zdolność prawnÄ…, bÄ™dÄ…ca opiekunem prawnym zwierzÄ™cia bÄ…dź przez niego upoważniona na piÅ›mie, która korzysta z usÅ‚ug Hotelu.

Hotel – miejsce tymczasowego pobytu, w którym zwierzÄ™ta majÄ… zapewnionÄ… opiekÄ™ pod nazwÄ… OK Pets Hotel Dla ZwierzÄ…t. Opieka sprawowana jest przez opiekunów behawiorystkÄ™ i trenerkÄ™ szkolenia psów OlimpiÄ™ KÅ‚osiÅ„skÄ…-SpyrkÄ™ i Macieja SpyrkÄ™, bez powierzania jej osobom trzecim. Hotel specjalizuje siÄ™ w opiece nad psami domowymi do 20 kg, psy wiÄ™ksze oraz inne gatunki zwierzÄ…t mogÄ… być otoczone opiekÄ… za porozumieniem stron.

 

§ 3. UsÅ‚ugi oferowane przez Hotel

  1. Pobyt zwierzÄ™cia w komfortowych warunkach zarówno w sezonach letnich jak i zimowych oraz wykonanie zleconych czynnoÅ›ci ze szczególnÄ… starannoÅ›ciÄ…, wedÅ‚ug swej najlepszej wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci.

  2. Dołożenie wszelkich starań, by sprawowana opieka nad zwierzęciem była wolna od form przymusu, zgodna z najnowszą wiedzą o potrzebach gatunku oraz dostosowana indywidualnie do zaleceń Powierzającego podanych w Formularzu Zgłoszeniowym Zwierzęcia oraz Karcie Pobytu.

  3. Dbania o dobrostan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzÄ™cia, a w razie koniecznoÅ›ci – otoczenia go opiekÄ… weterynaryjnÄ…, powiadamiajÄ…c niezwÅ‚ocznie o tym fakcie PowierzajÄ…cego.

  4. Nie powierzanie opieki nad psem osobom trzecim, bez wcześniejszego uzgodnienia tego z Powierzającym.

  5. Å»ywienie psa dostarczonÄ… karmÄ… wg dyspozycji PowierzajÄ…cego wraz ze staÅ‚ym dostÄ™pem do wody pitnej oraz regularne podawanie leków.

  6. Zapewnienie zwierzÄ™ciu odpowiedniej iloÅ›ci ruchu w postaci korzystania z wybiegu na terenie hotelu. Kontakt z innymi psami jest możliwy, jedynie w przypadku, gdy Hotel uzna to za bezpieczne dla wszystkich czÅ‚onków interakcji.

  7. Spacery poza teren hotelu odbywajÄ… siÄ™ w przypadku wykupienia pakietu "Psia wycieczka". CzÄ™stotliwość jest ustalana indywidualnie. Zastrzegamy sobie prawo do nie zrealizowania spaceru z uwagi na warunki pogodowe, natÅ‚ok obowiÄ…zków (przyjazdy/wyjazdy goÅ›ci, wyjazd do lekarza weterynarii itp) czy chorobÄ™ ze strony Hotelu. W tym przypadku kwota za niewykorzystane spacery jest zwracana.

  8. W przypadku psów ponad normatywie ciÄ…gnÄ…cych na smyczy lub psów, których wyprowadzanie zagraża ich zdrowiu i bezpieczeÅ„stwu min. z powodu niemożnoÅ›ci ubrania bezpiecznych akcesoriów spacerowych, zastrzegamy sobie prawo do nie wyprowadzania psa poza teren hotelu.

  9. Hotel dokÅ‚ada wszelkich staraÅ„, by zapewnić psu bezpieczeÅ„stwo podczas spacerów. Spuszczenie psa ze smyczy odbywa siÄ™ na wyraźne polecenie PowierzajÄ…cego i w przypadku ucieczki psa, PowierzajÄ…cy nie bÄ™dzie roÅ›ciÅ‚ pretensji. Hotel nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za wadliwość dostarczonych wraz psem akcesoriów spacerowych (np. pÄ™kniÄ™cie obroży, szelek, smyczy).

  10. Przekazywania PowierzajÄ…cemu informacji (tekstowych lub fotograficznych / video) o pozostawionym zwierzÄ™ciu minimum raz dziennie oraz niezwÅ‚ocznego informowania o sytuacjach nieprzewidzianych np. zaobserwowania objawów chorobowych, niepożądanych zachowaÅ„ lub wystÄ…pienia sytuacji kryzysowej i w razie koniecznoÅ›ci zapewnienia mu natychmiastowej opieki weterynaryjnej nawet w przypadku braku możliwoÅ›ci skontaktowania siÄ™ z PowierzajÄ…cym.

  11. Możliwość ustalenia dodatkowych usÅ‚ug: transportowych, szkolenia psa, rozwiÄ…zywania problemów behawioralnych, zabiegów pielÄ™gnacyjnych.

 

§ 4. Godziny pracy Hotelu

  1. Hotel sprawuje caÅ‚odobowÄ… opiekÄ™ nad zwierzÄ™tami, dla PowierzajÄ…cych otwarty jest codziennie w godzinach od 9.00 - 19.00 po umówieniu siÄ™ na konkretnÄ… godzinÄ™. Z racji wykonywania innych obowiÄ…zków zastrzegamy sobie prawo do chwilowego opuszczenia terenu hotelu, szczególnie kwadrans przed i po umówionej godzinie.

  2. WejÅ›cie na teren hotelu jest możliwe wyłącznie w asyÅ›cie opiekuna Hotelu i zgodnie z jego wskazówkami bezpieczeÅ„stwa.

 

§ 5. Warunki przyjÄ™cia zwierzÄ™cia do Hotelu

  1. PrzejÄ™cie opieki przez Hotel odbywa siÄ™ na podstawie Umowy Powierzenia Pod OpiekÄ™, spisywanej w dniu pozostawienia zwierzÄ™cia w hotelu w oparciu o dane przekazane w Karcie GoÅ›cia, najpóźniej 48 godzin przed rozpoczÄ™ciem pobytu.

  2. Pobyt zwierzęcia liczony jest za dobę, a rozpoczyna się ona od zadeklarowanej w Karcie Gościa godziny przyjazdu i trwa 24 godziny, po tym czasie rozpoczyna się kolejna doba hotelowa.

  3. PowierzajÄ…cy  zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzÄ™ciu, które przekazuje pod opiekÄ™ Hotelu, w szczególnoÅ›ci do:
    a) poinformowania Hotelu o aktualnym stanie zdrowia przekazywanego zwierzęcia,
    b) poinformowania Hotelu o charakterze przekazywanego zwierzÄ™cia, co pozwoli na ograniczenie / unikniÄ™cie ewentualnych konfliktów z ludźmi i innymi zwierzÄ™tami,
    c) przekazania Hotelowi wskazówek, które PowierzajÄ…cy uzna za istotne.

  4. ZwierzÄ™ powierzone pod opiekÄ™ Hotelu musi posiadać aktualne szczepienie przeciwko wÅ›ciekliźnie być odrobaczone oraz zabezpieczone przeciwko pchÅ‚om i kleszczom co jest potwierdzone dostarczonÄ… książeczkÄ… zdrowia zwierzÄ™cia, bÄ…dź równoważnym dokumentem.

  5. Wymaga siÄ™, aby powierzone Hotelowi psy posiadaÅ‚y aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym takim jak: nosówka, parwowiroza, choroba Rubartha, wirus parainfluenzy, adenowirus, leptospiroza oraz zaleca siÄ™ by byÅ‚y doszczepione donosowÄ… / doustnÄ… szczepionkÄ… na BordatellÄ™ bronchisepticÄ™ wywoÅ‚ujÄ…cÄ… kaszel kennelowy.

  6. PowierzajÄ…cy upoważnia Hotel w razie choroby psa do korzystania z usÅ‚ug prowadzÄ…cego lekarza weterynarii (wskazanego przez wÅ‚aÅ›ciciela) lub jeÅ›li odlegÅ‚ość od wskazanej lecznicy do Hotelu przekracza 20 km, Hotel może skorzystać z usÅ‚ug lecznicy wspóÅ‚pracujÄ…cej z Hotelem. O planowanym przebiegu leczenia Hotel zobowiÄ…zuje siÄ™ wczeÅ›niej poinformować WÅ‚aÅ›ciciela.

  7. PowierzajÄ…cy zobowiÄ…zuje siÄ™ pokryć koszty transportu psa do lecznicy oraz leczenia weterynaryjnego swojego psa, które poniósÅ‚ Hotel, a nie wynikaÅ‚y one z winy Hotelu. Hotel nie odpowiada za choroby powstaÅ‚e w wyniku braku szczepieÅ„ lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia zwierzÄ™cia. Koszty opieki medycznej niezbÄ™dnej w razie nagÅ‚ej choroby zwierzÄ™cia pokrywa wÅ‚aÅ›ciciel. Koszty leczenia zwierzÄ™cia wynikÅ‚e z winy Hotelu ponosi Hotel.

  8. PowierzajÄ…cy zobowiÄ…zuje siÄ™ pokryć ewentualne koszty zwiÄ…zane z wyrzÄ…dzonymi przez psa szkodami (np. zniszczenie wyposażenia psiego pokoju np. furtki czy legowiska / Å‚óżka dla psa dostarczonego przez Hotel na życzenie PowierzajÄ…cego), pomimo stosowania przez Hotel odpowiednich Å›rodków ostrożnoÅ›ci ustalonych wczeÅ›niej z PowierzajÄ…cym. 

  9. Ze wzglÄ™du na bezpieczeÅ„stwo i komfort innych zwierzÄ…t, hotel nie przyjmuje psów:
    a) bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia psa,
    b) bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom zewnętrznym i wewnętrznym,
    c) wymagających hospitalizacji np. po zabiegach operacyjnych lub w kondycji czy wieku niebezpiecznych dla życia i zdrowia zwierzęcia,
    d) stwarzających groźbę zarażenia innych zwierząt czy ludzi chorobą lub pasożytami,
    e) suczek w rui oraz ciąży (w przypadku wystąpienia nieplanowanej cieczki podczas pobytu psa w hotelu, dobowa cena opieki wrasta o 100%),
    f) agresywnych w stosunku do ludzi i innych zwierzÄ…t 

    g) przejawiajÄ…cych problemy behawioralne uniemożliwiajÄ…ce pobyt w hotelu jak: nadmierna tÄ™sknota, brak akceptacji zmiany zmiany opiekuna, niechęć do wejÅ›cia lub przebywania w pokoju hotelowym, czy cierpiÄ…cych na problemy separacyjne objawiajÄ…ce siÄ™ nadmiernym szczekaniem, wyciem lub drapanem.

  1. Hotel może odmówić przyjÄ™cia zwierzÄ™cia od PowierzajÄ…cego bez podania przyczyny.

 

§ 6. PÅ‚atnoÅ›ci i rezerwacja miejsca

  1. UsÅ‚uga Å›wiadczona przez Hotel jest zwolniona z podatku od towarów i usÅ‚ug (VAT) na podstawie art.113 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usÅ‚ug (tekst jednolity Dz. U. 2004 nr 54 poz. 535 z późn. zmianami).

  2. PÅ‚atność za pobyt psa w Hotelu przyjmowana jest gotówkÄ…, blikiem lub kartÄ… zbliżeniowo zgodnie z aktualnym cennikiem hotelu opublikowanym na stronie internetowej www.okpets.pl, wpÅ‚ata zadatku możliwa jest na numer rachunku: 56 1050 1591 1000 0092 9084 2724 lub kartÄ… / blikiem / gotówkÄ… podczas spotkania.

  3. Koszt pobytu ustalany jest na podstawie obowiÄ…zujÄ…cego cennika opublikowanego na stronie internetowej, a ostateczne rozliczenie kosztów za pobyt zwierzÄ™cia nastÄ™puje w dniu jego odbioru z Hotelu i może zostać powiÄ™kszone o koszty transportu i wizyt u lekarza weterynarii lub dokonanych zniszczeÅ„ czy uszkodzeÅ„ ciaÅ‚a opiekunów w Hotelu lub innych zwierzÄ…t.

  4. W celu dokonania wiążącej rezerwacji pobytu wymagana jest wpÅ‚ata bezwrotnego zadatku w wysokoÅ›ci 30% wartoÅ›ci pobytu. WpÅ‚acony zadatek jest w caÅ‚oÅ›ci wliczany na poczet opÅ‚at zwiÄ…zanych z pobytem psa i dotyczy konkretnego terminu rezerwacji. Nie podlega on przeniesieniu wraz z innym terminem ani zwrotowi. 

  5. Pobyt psa wpisywany jest do kalendarza rezerwacji w momencie wpÅ‚yniÄ™cia zadatku. Nie wpisujemy nie potwierdzonych rezerwacji. PierwszeÅ„stwo przyjÄ™cia do Hotelu majÄ… zwierzÄ™ta, których planowany pobyt w okreÅ›lonym terminie zostaÅ‚ wczeÅ›niej opÅ‚acony zadatkiem i odnotowany w kalendarzu rezerwacji.

  6. W przypadku niewypełnienia przez Powierzającego obowiązku podania informacji o psie (Formularz Zgłoszenia, Karta Pobytu) oraz braku odbycia spotkania aklimatyzacyjnego Hotel ma prawo anulować rezerwację, a zadatek przepada na rzecz Hotelu.

 

§ 7. PrzedÅ‚użenie/skrócenie pobytu psa w Hotelu

  1. Powierzający może przedłużyć pobyt zwierzęcia w Hotelu tylko i wyłącznie za zgodą Hotelu i uzgodnienia wysokości opłaty za dodatkowe dni pobytu. Jeżeli powierzający przedłuży pobyt zwierzęcia, bez zgody Hotelu koszt doby wzrasta o 100% a w przypadku, gdy Hotel będzie zmuszony odwołać rezerwację innego zwierzęcia osoba nie odbierająca swojego zwierzęcia w terminie jest zobowiązana do pokrycia strat Hotelu.

  2. PowierzajÄ…cy lub osoba przez niÄ… reprezentowana może odebrać psa przed upÅ‚ywem ustalonego terminu zakoÅ„czenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem, jednak w przypadku skrócenia terminu pobytu psa w Hotelu ustalona należność za pobyt nie podlega pomniejszeniu.

 

§ 8. Odbiór zwierzÄ™cia

  1. PowierzajÄ…cy jest zobowiÄ…zany do:
    a) osobistego odebrania zwierzęcia z Hotelu w uzgodnionym terminie, w przypadku odbioru przez inną osobę wymagane jest upoważnienie
    b) uregulowania płatności należnych Hotelowi.

  2. W przypadku, gdy PowierzajÄ…cy osobiÅ›cie lub poprzez wyznaczonÄ… osobÄ™ nie odbierze zwierzÄ™cia z Hotelu w umówionym terminie i:
    a) będzie zalegał z opłatą za pobyt psa w Hotelu,
    b) nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
    c) nie bÄ™dzie przyjmowaÅ‚ rozmów telefonicznych od Hotelu pod numerem telefonu, który podaÅ‚ przy rezerwacji miejsca w Hotelu,
    d) lub poda faÅ‚szywe bÄ…dź nieaktualne dane, uniemożliwiajÄ…ce kontakt ze sobÄ… w celu wyjaÅ›nienia zaistniaÅ‚ej sytuacji, we wszystkich przypadkach rozumiane jest jako fakt porzucenia psa oraz uprawnia Hotel do przekazania porzuconego psa osobom trzecim i wystÄ…pienia wobec wÅ‚aÅ›ciciela na drogÄ™ sÄ…dowÄ… (prawne konsekwencje tego zdarzenia bÄ™dÄ… rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw ZwierzÄ…t z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzÄ™cia jako znÄ™canie siÄ™ nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakÅ‚ada na wÅ‚aÅ›ciciela karÄ™ w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolnoÅ›ci albo grzywny (art. 35 ust. 1), i dalsze losy zwierzÄ™cia reguluje art. 38 przywoÅ‚ywanej ustawy).

  3. W przypadku nagÅ‚ej zmiany zachowania psa, szczególnie w przypadku eskalacji zachowaÅ„ agresywnych lub problemów separacyjnych, które to uniemożliwiaÅ‚by sprawowanie dalszej opieki nad psem, PowierzajÄ…cy jest zobowiÄ…zany odebrać psa do 48 godzin. W przypadku gdy kontakt z psem byÅ‚by niebezpieczny, Hotel ma prawo ograniczenia opieki do minimum.

 

§ 9. PozostaÅ‚e zobowiÄ…zania

  1. Powierzający pozostawiając psa w Hotelu jest świadomy i rozumie, że:
    a) psy podczas wspólnych zabaw mogÄ… robić to na tyle intensywnie, że w ich trakcie może dojść do przypadkowych urazów przez co wÅ‚aÅ›ciciel nie bÄ™dzie wnosić roszczeÅ„ i pretensji z tym zwiÄ…zanych, a hotel otoczy psa opiekÄ… weterynaryjnÄ…,
    b) przedmioty przywiezione wraz ze zwierzÄ™ciem (w szczególnoÅ›ci legowisko, kocyk, zabawki czy miski), pomimo wszelkich staraÅ„ doÅ‚ożonych ze strony Hotelu mogÄ… ulec zniszczeniu przez psa, z czego wÅ‚aÅ›ciciel nie bÄ™dzie wnosić roszczeÅ„ i pretensji,
    c) przedmioty pozostawione w Hotelu przez Powierzającego będą przechowywane przez Hotel przez okres 1 miesiąca po odbiorze psa.

  2. PowierzajÄ…cy przyjmuje także odpowiedzialność prawnÄ… i finansowÄ… za krzywdy wyrzÄ…dzone przez jego zwierzÄ™ innym zwierzÄ™tom lub ludziom, pomimo zachowania przez Hotel wszelkich Å›rodków ostrożnoÅ›ci,

  3. PowierzajÄ…cy zobowiÄ…zuje siÄ™ do pokrycia ewentualnych dodatkowych kosztów zwiÄ…zanych z pobytem psa w Hotelu, w tym:
    - kosztu wyżywienia psa (na wypadek wyczerpania przekazanej przez Właściciela karmy czy konieczności zmiany karmy na skutek reakcji alergicznej psa)
    - kosztu ewentualnego leczenia psa, nie wynikajÄ…cego z zaniedbania Hotelu
    - kosztu ewentualnych szkód wyrzÄ…dzonych przez psa podczas pobytu w Hotelu, w tym zniszczeÅ„ wynikajÄ…cych z zachowania psa lub innych nieprzewidzianych szkód przez niego wyrzÄ…dzonych,

  4. W sytuacji śmiertelnego zejścia zwierzęcia w czasie jego pobytu w Hotelu, zwłoki psa zostaną przekazane do Kliniki Weterynaryjnej celem wykonania sekcji zwłok ustalających przyczynę śmierci zwierzęcia. Jej koszty ponosi Powierzający psa. W przypadku ujawnienia przyczyny leżącej po stronie Hotelu, wszystkie koszty przechodzą na Hotel.

  5. PowierzajÄ…cy wyraża zgodÄ™ na bezpÅ‚atne wykorzystanie wizerunku psa (zdjęć, filmów) do publikacji na stronie internetowej, mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i materiaÅ‚ach reklamowych. ZdjÄ™cia i filmy wykonane przez Hotel sÄ… wÅ‚asnoÅ›ciÄ… hotelu, a ich publikowanie przez PowierzajÄ…cego bez zgody Hotelu i podpisania autora jest naruszeniem praw autorskich.

 

PowierzajÄ…cy jest zobowiÄ…zany do stosowania siÄ™ do zapisów niniejszego regulaminu.


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie majÄ… zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

bottom of page